Wednesday, May 6, 2009

mengerti lah..aku akan berada disana bukan kerana tempat itu glamour.
mengerti lah..aku ke tempat itu untuk mencapai impian aku.
mengerti lah..aku sungguh dambakan kejayaan.
mengerti lah..janjiku pada Allah untuk belajar bersungguh-sungguh .
mengerti lah..aku disana bukan atas desakan,aku relakan diri aku.
mengerti lah..saat aku disana aku akan cuba dan terus mencuba.
mengerti lah..aku tidak akan melukai hati ibu bapa aku.
mengerti lah..aku sudah mempunyai azam aku.
mengerti lah..aku bukan seorang yang blur,dan takut-takut lagik!
mengerti lah..cita-cita aku hanya Allah saja yg memahami
mengerti lah..Allah yang menghantar aku ke sana untuk berjihad.
mengerti lah..aku lakukan ini suma kerana aku ikhlas.
mengerti lah..aku belajar kerana Allah.
mengerti lah..kenapa aku akan bermulanya awal dan mengakhirinya lambat.

wallahualam..hanya Allah saja yang tahu di mana aku.
yang penting sekrang ini,belajar!tak kira apa jua halangan sekali pun.
aku akan berusaha sampai bila-bila.
tak kira di mana aku berada nanti.

1 comment:

Fly said...

salam,
entry yang memberi kesedaran tahniah