Monday, May 11, 2009

perak huru hara

entah la..pening kepala..sekejap org ni,sekejap org tu yang pegang.pelik ouh.mcm ape jeh.kesian aku..uiks,naper lak??hehe.tak minat ar nak pergi area perak agik!kucar kacir.byk rusuhan la apa lah.takut aku.sib baik tak belajar kat sana.hee~apapun aku tak berminat langsung dunia politik ni.tp kekadang geram,byk gak aku maki nya.huuu.

just want to remember,
bertarikh 7 june 2009(AHAD)
aku akan pergi!tapi rasenya aku kena pi awal..mak aku nak gi kenduri kawin anak kawan lama dia tarikh tuh.terpaksa la aku kena gi awal..hmm,,x pe lah.akak aku janji nak teman.sian lak aih.terpaksa singkatkan cuti dia demi aku.huhu.aku menyewa rumah.hidup bujang aku nanti!makanan org bujang.life segala hal suma ala2 bujang.padan muka sama aku!huhu.relax bebenar bulan 12 sampailah bulan 5!!!ahaha..menganggur 6 bulan aku kt umah.

kena buat check list arr!pe benda barang yg perlu bawak or x cukup:

  • seluar jeans-nak kena cari 2 helai lg
  • t-shirt-2 helai lagik kot
  • sluar sukan-wajib beli.orientasi mesti guna.
  • baju kurung-alamak!!!!!!!belum buat arr
  • barang2 mandian-ada!
  • alat tulis-banyak hilang!kena beli
  • kalkulator-nanti akak aku sediakan
  • tudung-x cukup gak ni.kena beli somemore
  • beg kuliah-ada!
  • beg isi baju-ada!
  • cermin mata-kena buat baru.ala nak pakai contacts lens arr.
  • laptop-belum agik.kehkeh
  • braces-x buat,x buat
  • kasut-alahai..ni lagi satu.selama ni aku pakai selipar jepun jeh.
  • jam tangan-kena beli!
  • barangan tuk tidur-ada!
  • handphone-da rosak,tp cam malas nk tukar.
  • stokin-ada!
  • eye mask-kena beli ouh.bila eik nk g jj?
  • laen2 nti pikir laen..

and last

  • mental n fizikal-da ready ke belum ntah..uish..(registeration day oke la,orientasi ni.ntah apa diaorg suh buat agaknye..hmm)

agaknye abg aku balik tak 5 jun(jumaat) ni????ye ar..aku tak mungkin balik minggu2.susah ar nk jumpe dia.uish..tp kalu aku balik minggu2 ape salahnya.?x mungkin,akk aku mesti kuaritin aku dalam umah tu nnti.:C

3 comments:

azalia hjsalleh said...

eyh u na pi mane ni ?
dh dpt twrn ke?

Natasha Muin said...

beb teddy bear kene msuk checklist jugak!!! hehe dengan gambar poster aku..perhhh heehehe im going to miss you so much!!!!!!!!!!

farahk said...

lya,masuk mmu..:I
xde rezki la kt ipta..

tasha,
teddy bear,botol susu+permainan baby ..yg tu da ready.ekeeke..

ko x buatkan poster ko.camne?hee.
ala,aku pun..masing2 nk ke utara,selatan,timur,barat.aduhai..