Wednesday, May 13, 2009

suratan atau kebetulan??

aku kadang-kadang perasaan berbaur>sedey+epy..
tak lama lagi suma nk pergi berjuang kembali.aku UPU tada dlm list.ada la antara kawan-kawan aku menempah tempat di UM,UIA,UITM,UTM,MATRIKS dll.aku tumpang gembira:D.kalu chinese indian ramai private!hermm.nk tau gak arr sape gi UTP ke?UNITEN ke?MMU ke?:P.tp dalam sepanjang aku aktif berblog,friendster,myspace!!aku tgk,ramai yg dapat sama tempat dgn kawan2 aku.terasa nk kenalkan kt korang,tp hmm.agak usah.pepandai la korang kenal diri antara satu sama lain nanti.itulah dunia..kecil sgt!seronok je aku rase.Alhamdulillah.berapa eyh bilangan budak2 sebaya kita..?mcm nk jumpa semua org je.kehkeh..tp jugak!!kalau korang ingin lebih aktif dgn budak sebaya kita..dekat frenster ada group 1991~.fuh,ramai je sebaya kita yg get along..bukan aku punye group.aku saje jalan2 tgk group tu,menyeronokkan.so harap-harap.kawan aku,anda dan suma berkenalan lah satu sama lain before gi berjuang or nk kenal time orientasi pun oke!br suprise yerkk??!heee~

2 comments:

azalia hjsalleh said...

ahaha
sme je ase kn kn ?
boring gile duk umah
kempunan na study ;)))

btw , np plak name farah x de dlm list upu ?
x berapa phm sebenarnya.
apakah yg berlaku?

farahk said...

taw xpe..
hehe..

bukan.sebenarnya,nk kata tak dapat.tp ayt tu mcm buat hati sedey sikit:C.ayt pun main peranan buat hati sedih,ceria.hee~

lya sbnrnya tggu ape ye?
good luck k.:D