Tuesday, June 23, 2009

kewangan ..uhh! kewangan

makin lama makin sikit je duit dalam bank aku..ishh!mana nak beli buku!nk bayar bil dan macam2 agik..seminggu 50 hinggit confirm lesap!padahal aku rase aku masak,bukannya 24 hour booking gerai dpn umah..sape ley bantu aku melakukan penjimatan??
uhhh...tambang balik pd brapa eik?
meh kire2 ngan aku..v..

ke Melaka sentral:

teksi-rm12(kena share 4 org br murah)
@
bas hang tuah-rm1.70

ke Seremban:

bas transional-rm 6.80

ke port dickson:

bas park may(x silap aku!)-rm4.00

jadik,anggaran suma rm22.40 mesti dalam tangan!!itu sehala..2 hala..huh,pepandai ar korang kire sendiri!

DAN

Paling memeningkan..PTPTN aku belum selesai!sakitnya hati..nak belajar pun tak senang dok pikirkan hal ni.pihak PTPTN,please doing sumthing to ur website..tarikh tutup makin hampir.kalau aku tak dapat apply nanti,takkan ayah aku nak supp0rt suma..eishh!stress.................

No comments: