Wednesday, June 24, 2009

society & sport

very,very busy..u might choose & i choose tw0!very tamak.haha
u guys,
aku masuk usrah.islamic activity+camp+macam2 lagi!
everyone yang aku survey,diorang tamau join sebab diorang ingat org yg alim-alim je for tis club.
hape la..aduhai..
so,the interesting part is comitee dlm usrah.aku pilih information & broadcasting.
macam2 club yg giler aku teruja nk join,tp kalu setiap club kena bayar fees RM5!!gasak aku(ayat pn Jamaiah).takat ni aku join 2 society.USRAH & UPG.UPG stand for university peer group.(i guess if not mistaken) .UPG details ,they are talk bout career+other activity!waaa...excited yop!

actually kawan ajak aku masuk rakan muda or painbtall+snorkelling+r0ck climbing=adventure club.tp aku gayanya x cukup fit arr...

hv japanese lang.,arabic lang.,france lang...ayoo....
dan plg utama,aku adalah sang pencinta haiwan..,tp aku x join.kesengalan aku b0le nmpk disitu.haha..
uhh,nti aku upload gmbr hiruk pikuk disana..tp rasenya ari ni x sibuk sgt kot..ntah ar..wait n seE!!!

for sports,either bowling or badminton..
easy!!:bowling>aku akan pokai!(cause every week hv to pay)
:badminton>only register saje bayo!so???

1 comment:

Lyeen said...

lyeen pon nk masuk UPG tau then x jadi..
huhu.. :D
geng geng lyeen ramai yg masuk UPG..huhu + farah reg bile? lyeen reg semalam (selasa) pukul 3..sumpah ramai gila org kang