Wednesday, June 24, 2009

maggi

huh,taktaw kenapa ngan housemate aku yg surang ni..
mmg kalau korang pun ley jadi giler pikir pasal dia..
pagi td,aku nk kuar klas n aku rase dia pun ada class gak,kitaorg jd org bisu yg tak reti nk ucap slmt pagik!then dia buat2 masuk bilik n aku pun nk bla..tutup lampu kipas suma,then dia tetiba kuar bukak blik kipas lampu tuh..meng0ng kan!apalah salah kalau dia mengeluarkan suatu peerkataan mcm 'wei,aku mau gune kipas lagi la'..kan bgus.dahla x ckp pape,bhasa isyarat pun tada..agak geram gak ar!
kes 2,
tghari td aku beli tomyam,so lewat ptg ni aku mkn la,dlm bilik!!!!!!..nk mkn berkuah mesti gune sudu!!kelakuan yg sama dgn dia apabila mkn maggi.hmm,teringin gak nk mkn maggi tp tada la tahap kempunan.huhu.nk jdkn cerita,dia kuar dr bilik dia menuju ke dapur.(sebenarnya peraturan dlm umah ni pelik!MKN TERSEMBUNYI K!haha.dah tada makna sharing is caring.masing2 nye hal)that's why i miss h0me badly..balik pada cerita ousemate tuh!dia mgu lpas bawa brapa bungkus maggi ntah..ada kot 10.for her only.yolah duit dia,lantak dia arr.50 pun aku langsung tak hirau..apa kena mengena ngan tomyam aku??huhu.selamat dlm perut.actually ousemate tu tuju ke dapur nk cek yang aku ni dok senyap2 mkn tomyam aku ni,amik maggi dia ke??haa,dia ingt aku hadap sgt maggi dia.sampai camtu skalik ingt ..sakit gak arr.
life ni kadang2 membahagiakan,kadang2 kita rase meluat sgt.hanya Allah yg sgt memahami aku waktu ni..Nauzubillah.

3 comments:

Fly said...

salam lama x rasa maggi..lapor lak

emma songall said...

waaaa,
sedeyh nya dapat housemate yg cenggitu.

exit skies said...

beb, roomate mu tuh hantu maggi..hehe kasi die nick name tuh...hantu of tomyam maggi..gler arr die..

oh yeee, fatin da gi penang da.Call la die..check my blog yerr, got our picture..

miss you

xoxox Tasha