Saturday, July 4, 2009

smlm klas kul 8 mlm hingga 10 mlm.course fundamental!!
tp reaksi aku terhadap lecturer sgt tidak memberangsangkan..aku masih x dapat connect dengan baik.maksud aku blum ade cemistry!!haha.dia dengan s0t0ng dia akan memerangkap students dia.buat seram jeh!
well,math aku giler suke..
mula2 ingat dia strict giler..arahan dia "dtg 15 minit lewat,saya kunci pintu".abih tu ni da weeks brapa ntah..budak2 dtg lewat(bukan saya),tetap maintain je mood dia.herm,baguih toi!
english ok gaks..
aku byk ckp dalam kelas dia.huhu.layan je la aku yee miss~
last..micro..
sebutan,tona suara ms azah supe dupe cute!!but act,ngantukss zZZ sikit.hee~maaf!

ari ni dah jln2 sakan dengan senior,kawan2 senior,ex-senior(dulu2 nye dak mmu turun).ala bukannya gi sampai bandar hilir..sosak!!gi jusco je.then gi mall beli tiket wayang transformer!!haha..aku taw aku agak lewat.tp sebenarnya ayah aku dah lama beli dvd tuh .hurm,2 minggu lepas x silap aku.huahua.aku je tak tgk.dan tiket wayang FREE!!!!!!!!!!!!!!!!muahaha.memandangkan senior yg ex tu da keje aitee..so untung ar aku.buah hati dia dtg amik kitaorg nanti.so dok diam2 kat umah dulu yee...

malam ni!!>ingatkan aku...basuh baju...!urghhhhhhhhh..bertimbun baju hah..berbau nti.pengsan org len.haha.dan malam ni ingatkan aku juga study maths!!!!!!!!test dia selasa ni!!!!!!!!!adoyai..cool farah,cool..!insyallah boleh buat.just trust yourself u're no longer stupid dum dum anymore.u are genius ok!genius!(hee~tu salah satu kepercayaan dalam diri,nak taknak kena kuatkan semangat!)

No comments: