Wednesday, December 23, 2009

exam suda abis laar..
syukur sgt.tp perlukah aku gembira?sedangkan result pun blum kuar agik!terbaik ke aku dapat??
apepun,alhamdulillah.baru sahaja pulang dari bandar hilir.aku nampak itik besar!!!!bawak pelancong bersiar-siar di bandar yang sungguh sibuk skrg ni!10 thn dulu Melaka tidak begini rupa.sekarang ni perubahan sgt ketara!
menara taming sari da naik,kalau aKU tak naik..buat malu le jadi org melaka(menumpang sekejAp).tp hati masih kekal kat PD..cannot replace it k!
bukan la nak promote bagai nak rak..tp serius pergilah naik taming sari tu(*perhatian!!malam sangat indah).pergilah melancong.and ada certain tempat aku masih blum pegik!planetarium dan pusat boling!!dekat je kot ngan umah sewa aku!!uishh..bila farah?bila?
pagi besok mama amik!X SABAR OK!..cuti sem walaupun 3 minggu tp sungguh berbaloi.tak kesah la org nk ejek cuti kejap je ke apa ker..(yg sebenarnya cuti lelama lah lg buat kita rase liat nk belajar!tp yg tegar yg bijaksana,tak yah cakap ar.huhu).
dalam masa 3 minggu byk sgt perkara yg aku idamkan..uh,berbalik pada esok!nak pi try kedai nasi lemak yg kata org sangat2 sedap!!!dekat mane?dekat ujung pasir..
well,aku ni bab2 melaka petik jari!*wink..
dah dekat 10 thn aku menjelajah melaka.dari tade pape hingga sekarang ni org br dok sebuk menyesakkan jalan di melaka.hehee.(marah org melaka!mcm terror sgt kan aku ni!ahahaah)tp tak pela..silalah melawat.mmg sgt menarik!aku tumpang seronok.walaupun tak se best area lembah klang !!tp melaka is the place that has the unique of its own.
guys!guys..
doakan aku dpt ke penang!sgt teruja.nak bersama adik beradik aku yg tersayang!amin

1 comment:

نورول فريده said...

Yeahhh proud to be anak melaka XD