Monday, January 18, 2010

salam n good day

klas aku yg bakal bermula minggu ni pasti akan membuat aku terfikir apa mau jadi sama aku!
yg pasti aku kena,aku harus berubah..jadi aku minta agar kalian suma mendoakan kejayaan aku.insyallah sama2 kita berdoa agar kita mendapat tempat yg terbaik disisi Allah.semoga hidup kita diberkati..amin.

hasil nukilan ini tiada kena mengena dengan apa yg korang nk kenakan.huhu.
aku rasakan blog aku semakin hilang,hilang sudut positif nye..dan terselah merapu nye.!mana pergi minat aku untuk menaip aku sendiri tidak pasti.seolah-olah tiada masa untuk diperuntukkan untuk blog kesayangan aku ni.since 2007 or 2008 aku mula berjinak dengan dunia blog.dengan harapan dulu..aku ingin menjadi segelintir manusia yg sarat dengan pengalaman khas untuk dunia penulisan dalam jiwaku sendiri.tp sekarang ramai yang memiliki blog hanya kerana wang.sangat berbangga dengan mereka yg berjaya tubuhkAN online shopping,mudAH untuk aku jua!huahua

No comments: