Monday, February 22, 2010

sayang sumanya dah terlambat

entah kenapa tawaran tu menunggu jawapan dr aku berbulan2 aku tak tahu langsung pun..dan entah knaPA aku tergerak hati nk cek permohonan rayuan aku ke politeknik aku pun tak pasti.aku berjaya!!!subhanallah..gugur jantung aku ke bumi..berderai-derai air mata aku sbb ni suma!tulah kerana aku baru cek sebentar td,sayang sumanya dah terlambat.tawaran dia pada 9/11/2009.intake januari 2010.kenapa lah aku baru dpt tahu suma ni..kenapalah Allah uji aku dgn perkara yg sebegini.sedih tk terkata..macam mana lagi aku nk pujuk hati aku.sedih tersAngt2!dah la aku dapt kat belah utara..aku dapt kat arau ,perlis.aku betul2 nk ke belah2 sana..kenapalah akhirnya aku ke selatan jua.sebenci-benci aku di negeri selatan..aku dpt dan aku trima hakikat rezki aku disini.Aku cuba belajar erti hakikat sebenar..dah mula aku sayang sbb dekat dengan ibu bapa aku..boleh balik tiap2 minggu.tp hari ni aku terdetik untuk melihat web poli..keputusan adalah berjaya tp waktu dan ketika ini.mereka yg sama course(yg aku dapAT),mungkin dah belajar byk.dan aku kalu pergi kesana mesti terkapai-kapai.sedeyh sesedihnya!hampir meranap jiwa aku.kenapalah,kenapalah..kerana lebih bagus aku tidak tahu langsung permohonan aku berjaya!!!!!!skrg hati aku pilu sesangat ni~!!



KEPUTUSAN PERMOHONAN DAN KEPUTUSAN e-RAYUAN
KEMASUKAN KE POLITEKNIK KPT
BAGI SESI JANUARI 2010

BUTIRAN PEMOHON
NO. KAD PENGENALAN ic aku lerhh(tak boleh letak disini)
NAMA PEMOHON nama aku lerhh(tak boleh letak disini)

STATUS PERMOHONAN
KEPUTUSAN PERMOHONAN ANDA BERJAYA
POLITEKNIK POLITEKNIK TUANKU SYED SIRAJUDDIN, ARAU
PROGRAM DIPLOMA KEJURUTERAAN ELEKTRONIK (KOMPUTER)
SESI KEMASUKAN JANUARI 2010
TARIKH TAWARAN 09/11/2009
Anda dikehendaki mencetak dokumen berikut :
1. Surat Pengesahan Tawaran
2. Panduan Menghantar Borang
3. Borang Jawapan Tawaran (BJT-SPPoli)
dengan menekan butang di bawah.

Sekiranya komputer anda mempunyai perisian WINDOW POP-UP BLOCKER, pastikan
perisian tersebut DISABLE bagi membolehkan proses cetakan dapat dilakukan.


No comments: