Monday, February 22, 2010

malasnyerr?

aku baru balik arini..penat.letih la dan macam2 lagi.uh,epy belated bufday tuk diria aku..pelan2 angka 2 mau sampai.semoga di usia baru ini aku lebih cekal dan success.
aku sedih sgt laaa~!
da seminggu tada klas kan..jd naik lemak.malas!!!!aku tak tau nape aku x bersemangat langsung.td ingaT nak kuar jln2.tp mak aku mcm x bg je,so..aku kena la dok diam2 di rumah di melaka ni.
aku kena la ikat perut malam ni..lapar agak arr!tp jemu suda dengan makanan2 yg serupa.alahai..
mood tada baik ini jam..aku betul2 rase nak campak je barang2 dlm bilik ni.heee~
esok ade test kot??tgk la aku ni baru cuti seminggu langsung taktau pape.senget je otak ni rasenye.huahua.so sekian ..next time Aku update lagi.hmmmm:(

1 comment:

A wisher said...

happy belated jugak ;D