Thursday, February 11, 2010

selesai

trima kasih Allah. baru sahaja selesai mid term financial accounting.dup,dap jantung aku td.ingtkan terlambat. dapt je paper td,trus tulis nota(ala2 formula gitu).tahap confident agak meningkat tadi.buat hingga minit terakhir okay!tp kertas aku agak kucar-kacir.mmg takde tokoh jadi accounter langsung.huhu.harap2 Mr Tan(lecturer fin. acc) faham.
dahlah mintak2 dia faham.,harap2 lah juge dia bg la markah kesian kat aku.account aku x balance td!haisssh!aku mengadu kat ms norliana tadi.sy punye x balance arr!.dia kata takpe..buat aje.aku suka sama ms itu.nape la aku drop class dia semata-mata nak cari lecturer yg lebih bagus.dia dah ade depan mata pun aku masih x bersyukur.itulah sikap manusia!!X PERNAH PUAS!!
kira-kira sekarang ini jam 11pm.yg bagus,aku masih blum makan ubat batuk,seleEMA segalanya..kalu aku mkn tu skrg dah sah2 aku terlena x hingat dunia.aku takkan dan tak mahu lagi ke klinik dlm campus ni.nk tahu kenapa?aku tak rela untuk menceritakan nye.sangat menjengkelkan!geli gelemat aku!nasib baik lah doktor x syak aku ade virus H1N1.tengok secara logik simptom2(toi ka aku eja??) virus ni..demam ,sakit tekak,selesema lebih dAri seminggu?aku da dua minggu ok!
esok aku masih ade satu klas lagik.kul 8 pg..business managment.ntah kenapa aku tukar2 kelas awal januari aritu,aku tetapmencari ms fujie.well,bg aku dia pandai tackle anak kecil seperti aku.ahaahah.aku suka gayanye!very simple but helpful!aku doakan dia berjaya hingga ke akhir hayat.ms..im very proud to be ur student n i will do my best!yeah!!!
so last,CHINESE NEW YEAR~.for all yg celebrate i wish you enjoy your raya k!1 wiks only..then after that sambung mid term k!hehe.

No comments: