Thursday, May 27, 2010

minggu ni semua berjalan dengan lancar.alhmdulillah.
isnin pergi settlekan subject registration.
selasa pergi ambil org baru
rabu sempat keluar ngan kekawan tgk cerita nightmare of elm(ala,,yg ade perkataan nightmare2 tu la yg aku tgk,sng citer..ahaaha)
so arini,,ari kamis..kak sarimah akan hantar cheesetart.nyumnyum.50pcs.byk tu!larat nak abihkan ke??huahua.
jumaat tada tau apa plan??hopefully dapat la balik kg kt penang!nak sgt balik..aduhai.lama giler tak balik ni.semacam excited!wuerghhhhhhhh..:)
minggu ni semua berjalan lancar..tp kawan aku plg setia menemani..sudah mahu pulang ke pj ler..sedih la pulak.apepun,semangat aku untuk belajar da mula ada balik.aku akan balik semula ke melaka minggu depan.what??awalnye.dah 3 minggu..jgn perasan la cuti cam 3 bulan..sem baru ni aku akan berada di sem 4.dan seterusnya sem 5..praktikal sem 6.akhirnya sem 7.insyallah.tahun depan abis kalau tak terjadi ape2 dgn result aku.:))
pilihan class setiap hari jumaat jgn la ade class.huahua.
sem baru ni..rumah pun baru!alamak!!~belum kemas arr!
alhamdulillah,rumah baru tu dekat la sgt2!balik tgh2 malam pun tape laa.

No comments: