Thursday, May 27, 2010

tempah cheesetart dr kak ema!


hermm..sedap sgt!aku order size s!!very de cute lah aish!!
makan satu tak cukup.laala.thank you to her husband,abg adeli.kerana tolong menghantar hingga ke pak guard!ngehngeh.sedap!sgt sedap!teruja aku dapat makan cheese tart.lalala.
soon,Aku nak belajar buat chocolate daRI kak ema.class nye dalam hujung bulan 6..nak pergi atau tak?nak tak?AHAAHA.aku nekad nak belajar cheese tart!chesse cake!fondant cake!!!cupcakes!!!dan coklat!!!nyummy..


gambar ni org confuse..samada aku nk promote restoran atau kereta>?hermm,pape saje la.kereta ini la idaman papa saya.dan alhamdulillah baru pun miliki nye hari selasa lepas.tak heran atau tak kesah apa org nak kata.tp ini semua hadiah dari hasil usaha gigih beliau!!sangat bekerja keras.biarlah dia beli apa yang dia suka!tp ia agak kabur dan tidak memuaskan hati la gambar ni!len kali tgkap cantik punya okait!ini sewaktu pergi ke restoran warisan kat kuala pilah.seronok mmg seronok.berangin je tempat nya sambil berlatar belakang sawah padi.

setelah selesai makan2..pergi la ke muzium sri menanti!masa pergi ramai org!bukan pelancong tp crew2 discovery channel!diorang bersiap2 nak rakam adat istiaDAt pepatih kot..tgk2 la discovery channel nti.untung2 muka aku sefamili masuk tv!ahaaha.*kebetulan muka papa iras2 yang Dipertuan Besar Negeri Sembilan!betul x tipu.org bole ingt kembar la.gelak bergolek je bila tgk rupa Yang Dipertuan sama aje dgn papa.hee~pelanduk dua serupa.kan org dok crita dalam dunia ni ada 7 org muka yg hampir serupa.papa dah jumpa surang dah!aku dah 2 org.ngehngeh.

No comments: