Saturday, July 10, 2010

so anyone sape nak order coklat..hehe..coming soon~!


.aku memang lah teramat suka pada coklat terutama plain chocolate.
so yg hantu ni pegi la belajarr cara2 buat coklat..fisrt time masuk bilik masakan.,aku dah excited giler!dalam hati aku"wuhuh!!aku akan belajar makanan kegemaran aku derr!"
setelah suma perkenalan bg erat silaturahim..kitaorg start buat coklat!!!aku berkenalan ngan kak ika!dia ni buat aku teringat pada arwah mak tam aku.alahai..sama saja perangai dia.buat aku selesa rasanye.muka pun dah hampir serupa.mcm dah kenal lama saja.
buat punya buat..waktu tu dah berjalan sampai tak sedar aku.leka dgr ms ajar!kena la khusyuk,dah makanan kegemaran.ahaks!sampai abih sesi berebut coklat masuk kotak..pastu posing depan coklat mmg seronok!
tak da gambar aku derr.nanti lah aku cilok kat blog ms muka aku sure berlambak kat sana!ahaahah.
sampai abih kitaorang posing tak hingat dunia.lepas tu..baru aku perasan kaki aku sakit yang teramat sgt!woitt..asal kau farah!!main2 ngan kaki tuh!!!ishhh..bisa nye hanya Allah sahaja tahu.
di ruang bawah aku sediakan sedikit gambar.gambar2 laen nti dulu ye!ahaha..gambar coklaat aku tunjuk kat korang dulu/.laala!


(*actually warna pink tu bahagian belakang,tp aku buat dua2 belah hiasan.so ms adreanna suka!she said creative okay!)

 ada setuppeware  lagi ..


p/s:always gambar blur n i always keep promise to buy a camera!my own camera got high pixel to take a clear pictha one!i will be waiting for that time!that i will buy my own camera!haishh.

No comments: