Friday, August 13, 2010

ceh..gempakz bila pikir ..

nak start memasak untuk berbuka,aku call mama japs!tnye itu ini.ahaha.abih kredit aku.
baru masuk hari ketiga ramadhan,hari ni aku tak dapat la nak jamu housemate makan!sorry.back to hometown bebeh!i lioke~
for those who want to join epilog mencari cinta di cameron highland.just tell me okait!tp tahun lepas dah pegi so mcm malas nak pegi lagi.huahua.i miss all my entries before.tak sangka aku menulis begitu byk??dulu cita2 aku nk jadi penulis.tp penulisan pun mcm apa.jadi tulis2 cincai disini pun ok derr.
tersebut pasal derr!~aku teringat kt lecturer cadp yg plg disayangi mr thevendran.ahaksahaks.dia sangat kelakar.buat kelakar sepanjang masa.korang bayangkan aku attend klas satu lg seblum dia nye klas.menguap??subhanallah!teruk~!seluas2nya aku menguap.mata kuyu lesu je tmbh2 bulan posa ni..ishhh.
tp bila masuk klas mr thev.pergh.mata bukak luas2!ahaaha.mana pi kuyup tu,mana pi nganga(bukak mulut).
terbaik wokk!~(curi trade line sat)
rayer is coming soon,i got exam after rayerz.gila bhai bhai!
tp guys,dont mention it to me!lets just ignore.mood:sewel+x sedar diri.miahaah.
dah week 9 ni.next week ,mgu ke 10!oh my..ape la.
ok,,shuh exam kejap,we continue about our rayerz soon!puasa?opcos la aku tak lupa!malah aku gembira tau menyambutnya.betul tak tipu!!!bg Aku ramadhan is the best untuk kita jaga hati,jaga mulut dan jaga segalanya.ngehngeh..pernah dengar nasyid dari indonesia tak?jagalah hati,jgn kau nodai..jga lah hati mentera hidup ini!(chorus part).hee.
ok,again!back to rayerzz.
papaku bilang mahu pulang rayerz!balik kulim wok!!terbaik!pagi2!pakat pekena nasi kandaq haja!aku pun tak faham..papa cakap sedap daripada line clear!tp aku pikir sebaliknya!ahaha..mungkin dari arwah tok khir kowt mengajar anak2 mencintai kedai haja tu.wuhuu.la ni kedai dia cantik skit.dulu perghh!makan sebelah....(dirahsiakan).haa!teruk...malas nak citer.tp makan sedap jeh!ahaha.rayer pertama ok la ketupat +kuah kacang!rayer kdua siap arr..tiada tu suma daH.
HAISH..awat asal nk story rayerz aku pi habaq hangpa lain ntah!!
opcos aku sayang kg aku giler2!lenggong,perak pun tidak terkecuali,disana aku bole main mercun berdentum2!pagi2 boleh ambil angin kesegaran.rumah tokyang dkt bukit!!perghh.
aku stop nonsence!!!!!!!!!!!
back to ..grrrr..
balik kg insyallah rayer kdua.so rayer pertama ada d rumah.thn ni ntah la.ingt tamau ada kuih dah.tp mana boleh rayer takde kuih!wuuuhuu..ye la,ingt nk buat kelainan since da pandai buaT choclate bar!heee~
we will see lah eh.
raya ketiga family day keluarga hj abdullah bin nasir.if you guys masuk facebuk!search haji abdullah bin hj nasir.bilangan ahli keluarga masih skit.memandangkan kaum kerabat peringkat pertengahan dan atas tak pandai nk online.hehe.anak cucu jd pengganti.haahaa!
so everyone already talk about it.wei you!!tis 3rd rayerz you are wearing what eh dear?kepociyh toi minah ni.,ahaha..tau sapa dak?Aku lerr.waduh2!
aku beria2 tnye org..diorang jawab la..sampai time diorang tnye aku blik pakai per..hrmmm,tak terpikir lg!adeh.mana nak cari bju!pakai jubah la rayerzz ni!takde la ikut shape badan!terbaik ke tidak?kalu dak,takpa lah.aku buat ajelah kurung ke kabarong ke?nk glamerzz just put bling2 labuci kan!!so?ahAhah..tgk2 aku sorang je minah glamez yg terover.hampas.
pakaian selagi dapat bersederhana,kita bersederhana ajalah eh!glamez2 letak tepi.takat nk dok pi tayang kat orang,better kita tayang kat Allah.,eh??aku mAksudkan kita tayang kat Allah yg kita dah bersederhana selagi boleh.kita ingat Allah sentiasa.itu pasti yg pling baik!kan??subhanallah..kita nak rebut tempat di sisiNya ni!actually tmpat tu tak limit!amalan kita ajelah dilihat Allah.kita sendiri yg buat tempat tu jd limit(agaknye korang faham dak message yg aku nk sampaikan).insyallah,harap2!
tu la rayerz ketiga ni..rasa cam malas pum ada!tp dah lama x berkumpul ramai2!x sabar pulak.hee
ok,sampai sini dulu..mama dan papa insyallah sampai sebentar saja lg.tak kemas lg bju,nak berbuka bersama family malam ni.yg terbaik berbuka bersama family.kalu dulu cam tak hargai sgt!sbb tiap2 hari berbuka,tp skrg susah nk jumpe 30 hari puasa.jadi ambil lah peluang! semoga dirahmati dan dilindungi.amin

No comments: