Wednesday, August 11, 2010

morning ramadhan!

ramadhan pertama..
-aku mengelamun jauh mengenangkan markah MIS aku yg begitu teruk sekali!malunya nak cerita kat sini.rasa macam tak layak je.tapi mmg itu la yg sepatutnya aku terima sebab kenyataannya,aku malas belajar+aku makan meggi byk sgt.dalam minggu tu abih sepeket tu !menyesal aku.walaupun exam mid term,tp itu kalau tak berubah skrg mencerminkan kegagalan nti!aish...apa yg aku harus buat?ade satu lg mid term esok!doakan aku buat yg paling baik!aku da mula cuak takut kalau2 cgpa aku tak naik nanti kerana subject MIS tu..very teruk subjek sem ni.aku byk buat hal .aku tahu ini semua dtg dari aku.sifat malas aku.,dan segalanya bermula dari  aku.

-hari ini juga aku plan byk bnda,nak study tuk exam esok(hahh,korang tgk?!aku br nk study derrr!!!)
petang karang nak tunjuk bakat skit memasak.dah sememangnya aku suka masak dari dulu.asalkan bulan puasa mesti buat macam2.hehe.tp kali ni.,aku harAp sangat menjadi!aku nak masak
  • kari daging resipi mak
  • sambal cei resipi mak
  • sambal telur goreng
  • ulam-ulaman
  • sambal belacan
  • hermm,dadih kot?
esok:
mungkin buat bubur?

mgu depan(hari selasa):
  • nasi lemak?hehe
  • ikan bilis
  • sambal
  • telur rebus
mgu depan(hari rabu):
  • ikan 3 rasa
  • tom yam sotong dan udang
minggu ketiga(hari selasa):
  • nasi tomato
  •  kurma daging
  • ayam masak merah
minggu ketiga(hAri rabu):
  • mihun sup
korang tnye hari2 laen?haha..ntah lah.makan nasi putih lauk telur dan kicap la kot!huhu.mungkin pergi la bazaar ramadhan!takkan selalu masak!letih arr

No comments: