Friday, October 22, 2010

time ni aku tahan MB semata nak bergambar.memalukan diri aku sendir tp takpa la.tgk!!!dapat kan aku bergambar ngan beliau.hehe

tiba-tiba aku terkenang kan kisah lama.mana nak dapat balik mcm dulu?rindu dgn sahabat2,cikgu2,haish..kenapalah masa begitu cepat berlalu.dalam tak sedar dah nak penghujung tahun 2010.bermakna lagi setahun aku akan menamatkan diploma aku!alhamdulillah.musim praktikal semester depan.dah ready ka aku?kat mana aku nak praktikal ntah?confirm kot PD.tp mana?.
lepas ni aku kena pikir pulak untuk ambil muet.tak hambik lagi lee.nti tak bole continue degree tau!sebut pasal degree??!aku dah tataw mana nak sambung dah!MMU mcm best je kt cyber.kos sara hidup mahal la.kalau di melaka bole dapat 100rm sewa rumah tp kt sana mungkin 300rm baru bole.then pikir uni awam?kalau ade rezeki aku,aku nak masuk upm.tak dapt upm..uitm.tak dapat tu..ums pun tapa.bole aku terbang setiap cuti sem.mak aku pun bole dtg melancong.:DD
jadi bagaimana sekarang?dan aku juga berfikir.pengajian jarak jauh.yg tu makan masa berapa lama eh tempoh pengajian?mungkin la lepas abih dip,aku bekerja!cari pengalaman+cari duit+cari bakal suami??ahaahah.bila kerja sambil belajar.mungkin agak penat sedikit tp kalau nak berjaya!kena lah tempuh dgn sabar kan.
ya Allah.
permudahkan aku ,perjalanan hidup aku.
mohon agar aku bukan dalam kalangan menganggur nanti.aku berdoa agar senang untuk aku dapat kerja.insyallah.kalau dapat belah2 utara?x berapa sanggup.kl sahaja la kot kalau nak plg jauh pun.ahaha.belah2 selatan tamau dah!cukup la.aku kalau boleh nak merantau semua negeri.melaka aku dah!so,cari laen pulak!huahua.
doakan aku kalian.insyallah..moga kita berjaya dunia akhirat.

No comments: