Wednesday, January 26, 2011

aku mula kembali dalam perasan dilema.wahai Tuhanku.apakah konklusinya?bagaimana harus aku harungi semua ini?
aku betul tekad nak naikkan pointer aku!tp aku mesti buat plan tu?plan itu mungkin menyebabkan ramai pihak mengata belakang,contoh:"si farah ni under prob ka?","eh kena retake subject ke?"haishh..BUKAN!!!aku cuma tak terdaya la nak ambil byk subjek!:(.rasa macam nak menangis jer.aku perlu naikkan pointer!mesti!Allah,bantu aku!bantu!aku buat pilihan sama ada selepas praktikal nanti,aku ambil 4 subjek dan aku extend 1 lagi sem dan perabih 2 lagi subjek?2 subjek yg bole betul2 fokus untuk capai target?bantu aku buat pilihan Ya Allah.aku sangat memerlukan.sgt2.:'(

2 comments:

Unknown said...

usaha tu tangga kejayaan .. jangan diperduli sangat apa org cakap. Yang penting niat kita nak berusaha. Itu dah bagus k. Good luck .. and i wish u the best! =)

anastasyea's latest post .. Peraduan Lumayan "Aku Ada Impian" Berjumlah RM6680++ Untuk Blogger!

ain said...

terima kasih.
tgh cuba buat tatau apa org cakap.hee.
doakan tuk saya ye