Thursday, February 3, 2011

okay,final da dekat.tp study main2 sangat!haishh.
berkenaan dengan tempat praktikal.aku ada 2 pilihan.tapi yg mana satu ntah.?semestinya tempat aku tu mcm tak dapat elaun.hee.waduh.semua orang nak elaun kot.at least bg 200rm .diri rasa dihargai oo.tp tu la.senaraikan shipping company atau company di seremban.
mari sediakan pro and kontra.buat pemahaman sendiri before nak pilih.cam kerja la gak an!!
 okay..

shipping company
pro:dekat la juga , :kawan ayah.huhu , :semestinya aku sorang akan diberi perhatian(sbb sorang je budak praktikal) , :dok rumah mak je. 

kontra:oke,elaun tak sure dapat , :kawan ayah.huhu(nape?semestinya high expectation from him la) , :company kecik je.hee.(pekerja kurang 10 org) 

company kat seremban
pro:dekat , :company bole tahan besar , :pekerja ramai , :mungkin lebih byk aku bole belajar! , :orang luar yg aku tak kenal,kalau kenal susah kan!

kontra:tapi tu lah..elaun takde,kena naik bas.ntah la..kena pakai baju kuruung sentiasa kot?aaahahahaa,..

jadi keseluruhan,aku tgk tiada beza sgt.tp aku takut aku salah pilih.kadang2 yg kecil lah lg terbaik berbanding besar2 nih.tp kalau nak ikutkan..bila praktikal di company besar expectation diorang lebih better.tp tu la aku risau!risau!risau(lagu si alif satar).bhahaha.risau beb!takut ,kecut perut!bhahaa.takut tak deliver yg terbaik!org akan kutuk oo.siapa aku nak cari orang yg ada pengalaman praktikal eh?akk aku malas nak tnye,sebab dia totally different.huhu.aku nak cari kawan2 business admin yg sudah praktikal.atau tgh praktikal!atau tgu masa nak praktikal cam aku!heee.doakan yg terbaik buat aku.aku sayang diri aku.takmau malu kan diri aku!huwarghhh:(

No comments: