Wednesday, February 11, 2009

Puteri Gunung Ledang a.k.a PGL



hari ini kenangan paling indah buat aku.selama ini tak pernah terfikir pun aku akan menonton teater.ahaha.


macam-macam hal berlaku..hampir aku tak mahu pergi kerana ingin menjaga hati mereka.tapi aku memang mahu pergi sangat-sangat!saat yang aku paling tak jangka..pak long aku belanja tiket teater PGL sebagai hadiah hari lahir aku yg bakal tiba 21 febuari ini!terima kasih pak long.terima kasih..terima kasih juga pada papa aku,sanggup ambil cuti untuk hantar aku gi istana budaya.heee.


harga tiket RM183 sebenarnya,tp discount 15 peratus..dapat la murah skit.



dalam pukul 11 lebih aku pergi amik tasha..mkan tgh hari kt pelita then trus ke istana budaya...agak ramai yang hadir untuk menonton..seriously,aku dan tasha excited sangat!first time la katakan.

2 comments: