Friday, March 27, 2009

chihuahuoa!



sekembalinye aku ke alam blog,aku terasa segar pulak.hehe.aritu ada bc blog adk sedara aku.and aku kidnap satu gambar ni!jgn marah ye mira!huAhua.

tk ingat la gambar ni aku umur brapa..aku yg bj merah!and u knoe guys!sampAI besar aku jadi pecinta merah.mcm the red mummy yg glam gile tu.hihi.

sengaja post kan gmbr waktu kecil &di bawah ini sebahagian dari pikiran di otak..huh~

  • yg sebenarnya niyh,aku teruja dgr ex-schoolmates aku atau org2 yg terdekat akan terbang ke negara org tidak lama lagik untuk menuntut ilmu.aku sikit rasa rendah diri.tapi tak mengapa itu kan rezeki mereka!wish them all the best sgt2!suatu hari nanti aku juga akan jejak kaki ke negara orang.insyaAllah.
  • ade satu perkhabaran ttg seorang mak cik yg sungguh menduga kesabaran umum.diberi gelaran "makcik kepociyh" .terlalu sibuk akan hal orang,terlalu bangga dgn keturunan nya.sekelip mata kalau dia lalai dan leka.Allah akan tarik suma nikmat yg dia ada.wallahualam
  • diumumkan bahawa tuan blog ini berjaya menangkis segala spekulasi.ahaha.tak,tak!tuan blog ni dah berjaya buang 2:4 ketidaktentuan arah hidupnya!hehe.
  • aku dah buat cheese cake seperti yg aku bg tau aritu.gambar blum diuploadkan lagi.haha.rasa kek tu dah ada tp maybe sebab yogurt aku letak byk sgt kot.ahaha.nti aku post gambr tu kt sini!!
  • kadang2 teringin nk belajar kt ipts or any college!herm,org smua berebut ipta aku nk swasta pulak.bukan,aku ni teringin nak rasa hidup sbagai seorang berdikari.sewa rumah,mkn luar or masak sendiri.bla,bla..papeje!~

4 comments:

emma songall said...

LOL.
you've got da same mind as me larh.
i almost to futher my study at LimKokWing since the architecture stream was so good there.
but tbe2 dpt twran dari IPTA tuk kos nie.
so cancel lah hajat.
huhuhu!

farahk said...

ahaah..really?
extremly hard tuk buat decision lah.
now you blajar kt mane ye?
takut nye nti mcm mane..:S

Natasha Muin said...

emm sape ex school mate yg nak pi overseas beb??..errpp, jom msuk ipts..ehehe..so bile kite nak jumpe lagi dgn kwn2?? aku pn dah mcm anti-social kat rumah..oh tersangat lah boring minggu nihh...nak cheese cake!!:D

farahk said...

zyrith ouh...aku bc blog dier.
dia amik pre u..then nti g russia!bes,bes...syquina pun nti nk d interview jpa.dengan personaliti n smart nye dia.aku rase dapat!hehe.kalu diorang bc ni,pengsan aku.kuikui.
ahaha...jom!berangan nye farah~
bile?dalam bln 4 dekat2 tgh bulan!!!aggaaga.
cheese cake licin.!muahaha