Sunday, March 22, 2009

private called!:S

TAGLINE:wei,i just love to read blog.and giler follow to whom keeping updates in everyday!laalla..so,bila korang tgk profile view angka menonton blog anda luar biasa!aku la salah seorang yg selalu menonton blog anda!muahaha
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Malam semalam aku kepenatan sangat!hah,selama beberapa hari aku asyik lelapkan mata jam 3 or 4 pagi.tp kali ni dalam kul 11 lebih aku dah ngantuk.kira awal la kan?ni semua gara-gara drama yg ntah pape.hm,papa aku kata mcm diadaptasi dari cerita anakku sazali je.Cuma ini versi millineum!haha.sebelum ni kan aku ada bagi tau aku mengalami mimpi yang tak indah langsung.huhu.pagi tadi,aku cek handphone aku.tertera “NO NUMBER”..private la kan!dirahsiakan nombornya.tapi dalam keadaan aku mamai bukak hp.aku mula fikir lain.!ahaaha..bayangkan called tu dalam pukul 12.48!!haha.tak ke menakutkan menerima panggilan time tu dan tiada nombor tertera pun!mysterious ag0g0!hahaha.fikiran aku je bukan2..nk try call balik dah la tada kredit ,yg nk dicall pun tak taw number!ahahaah.ntah pape je.mlm semalam gak,tetiba kupu-kupu or rama-rama tetiba menyerang aku!aku ingt apa bnda.tgk2 dia hinggap kat dinding aku.cam pelik je.br subuh tadi dia pergi ntah mana menghilang??abaikan,abaikan..so,apa matlamat aku cerita semua ni pada korang?hah!aku nak bg tau yg aku ni penakut juga orang nya!!!aku mengaku okay!!!muahahah.

4 comments:

Natasha Muin said...

huhu scary criter kaw..maybe itu satu petunjuk kot maybe ko akan temu jejaka idaman??? maybe somethiing good is going to happen in your life?? maybe ko akan menang kereter mini cooper satu, eh dua...hmmmm yg part telefon call tuh agak seram arr, lagi seram kalu cikgu Susu call kau.fuhhh tantah ostong alob ke ABUJA tepon ko..hmmm agogo tolss.weyhhh bila kamoo nak datang rumah aku???
beb ko still x leyh letak coment kat blog aku ye? aku rase layout aku tuh kot..hisshhhh susahhh btollzzz.

farahk said...

haha..asal tetiba pasal jejaka idaman lak niyh>?haha.
kalu dapat mini c00per aku bawa ko ronda satu teluk kemang!yeyeh~
ahaha..cg MILK tu ??ahaha.ko..jom g umah dia!?ahahaa.
ostong alob bz stpm arr!abuja bz ngan assgmnt dia.
wei,aku dgr2 rafidah akan fly ke japan??bermakna dia akan ketemu sama ABUJA aku doh!oh noooooo0!
dia mungkin amik farmasi n dapat scholarship JPA !bukan jpj!!ahaha.ko tasha yg kna dapatkan jpj punya!kuikui.g00d luck wei!
a'ah la..
bila aku click kt post comment,dia tak kuar apepe.

Natasha Muin said...

yeekeee japan seyottzzzz bestnyeeee adehh nih yg aku nak mi jepun lak nii..ahahahakks weyh bukan si Abuja tuh kat Korea ke?? weyhh aku takut test JPJ ...hahahahahahhaha x leyh tido aku mlm nie..weyhhh nak scholar JPA!!!! huhu giler arr.

Natasha Muin said...

huhu giler aa nak pegi rumah cikgu milkshake ko tuh..heee seram aku tgk gigi die , senyum die ngan hidung kartun die tuh..heeee xmo gua.ko pegi arr bawak kan die kuey seloyang..pastu citekan kat aku yee.