Saturday, March 21, 2009

email sengket...

okela..kemarahan aku tidak terkawal lagik!
kali ini dan beberapa kali yang lepas.
2 pihak yg aku terima jawapan paling sombong dan perasan bagus!
moga dia mendapat keredhaan dari Allah.amin
sgt susah untuk ungkap,tp itu lah hakikat.
walau bangga mana sekalipun dengan result aku kan~aku tak layak!

well,UIA mmg universiti yg sangat2 baik bagi aku.namun apa lah daya aku.rupanya kelulusan aku tak layak untuk masuk situ.ini bukan email yg aku terima dari pihak UIA tapi berdepan dengan kaunselor UIA yg totally looser and mengong!maafkan aku.lelaki ni berumur dah,bajet sangat2 terror!dia jawab kelulusan yang mereka mahukan tapi dia juga telah menjatuhkan air muka aku depan ramai org.giler sakai itu org!huh,sorry to say!cakap giler kuat.wow,ingat aku tada maruah ape?apa manusia pakcik ni ntah..
oke then,dr kolej pusrawi!ape tu?kolej jururawat..ape yg bodo sgt.jawapan dia cukup mudah!ahaha"tak boleh".mak aih..sangat kurang ajar.then aku reply,huhu.bukan nye jumpe kan.dalam email!so balas la apa g aku rase!aku jawab"jawapan dari pihak anda sangat sombong"...huahua..geram sangat!tak sepatutnye.patutnye dia terangkan satu persatu.aku puas hati meluahkan apa yg terbuku di hati aku..:P
conclusion are: i hate nursing,tawar hati dengan pihak UIA >yg kounselor tuh!may Allah bless you sombong ppl!aku akan tunjuk kebenaran suatu hari nanti.mungkin aku tak layak tuk jadi nurse?!it's oke.sebab aku pun sebenarnya takut darah.jd mengapa aku bermati matian nk amik course nursing??NO WAY..haha

8 comments:

Fly said...

salam sohabat, saya sekeluarga mengucapkan ribuan terima kasih dengan ucapan itu ye.

Natasha Muin said...

beb, orang yg cam tuh we call it "non educated people"..NO SKOOL!! sbb tuh sikap kurang ajar..kau jgn worry la cuz aku pn kene reject gaks, aku nak apply IB programme tapi tak cukup lagi 2 A..bla bla long story short, (ada lagi peluang cerah untuk kau , just search for it and you will find it sooner or later)...beb semalam aku gi Lim Kok Wing, waaaa aku sudah jatuh cinta dgn institusi it, beb pegi la visit kat cyberjaya dgn parents kau, die nye facilitator cool giler, x sombong ..die nye environment ala2 student oriented and very international!!! ade (anak pak arab/africa/mat salleh/melayu/cina/india/madagascar*aku x main2*)..

farahk said...

en.fly..
sama2.moga baby en fly membesar dgn sehat.:D

farahk said...

tasha......
lorh,benci la org cam tu.aku setuju apa yg ko ckp tu.
lagipun aku tada rezeki kat sana.tak kesah la.kalu aku dapat jumpa balik yg kaunselor uia tu (bila dah berjaya nti la)
siap dia..muahaahah.
p/s:cam berani jerk.
ko gi smlm ?ko sesuai la masuk sana.serious!
weyh,bANGla tada ka?

azalia hjsalleh said...

dear ,
jgn larh putus asa
byk lg universiti or kolej yg leh apply
mik nursing sgt bagus babe
kerjaya sudah terjamin
&& kalo de rezki leh kerja kat luar negara
gaji masyuk~~~

try la mintak nursing kat uitm
kelulusan x la tinggi sgt
cuma nk atleast kedit in
bm , bio / phy , chem , math / add math
pastu gud in english

farahk said...

hee~insyallah.tak putus asa.
dun worry:D
thanks for ur advice,tenkiu sgt2!
sgt menghargai nya.
oo0,oke lya.
upu terikh tutup 26 kan?
sempat lagik
sy cube apply..

Unknown said...

hee you minat apa?

farahk said...

qissie..
dunia skrg kan kecoh pasal nurse.jd hati ni berminat skit2.:D
kalu dah minat bukan ingt apepun n sy ni sebenrnya fobia bau ubat dan darah.ahaha.hee~
kepala saya ni patutnye dah tetap dengan pilihan seperti yg tertera di profile sy tp itu lah."bila syaitan berbisik kan!".